Regulamin

REGULAMIN
ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
PRZEZ ŁUKASZA OBRAŁA PROWADZĄCEGO DZIALALNOŚĆ GOSPODARCZĄ POD NAZWĄ AD METAM ŁUKASZ OBRAŁ RADCA PRAWNY
ZA POŚREDNICTWEM SERWISU INTERNETOWEGO PRAWO-PORADY.PL

 

§ 1 Określenie podmiotu prowadzącego Serwis prawo-porady.pl

1. Internetowy Serwis Porad Prawnych prawo-porady.pl prowadzony jest przez usługodawcę: radcę prawnego Łukasza Obrała, który prowadzi przedsiębiorstwo pod nazwą AD METAM Łukasz Obrał Radca Prawny, ul. Pachońskiego 5/101, 31-223 Kraków, NIP: 6761596446 , REGON: 123218979.
2. Radca prawny Łukasz Obrał jest członkiem Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie, nr wpisu KR-3122, działającym zgodnie z Kodeksem Etyki Radcy Prawnego (dostęp do Kodeksu: Kodeks Etyki Radcy Prawnego).


§ 2 Określenia użyte w regulaminie

Użyte w regulaminie określenia należy rozumieć następująco:
Doradca – osoba posiadająca wykształcenie wyższe prawnicze, współpracująca z Serwisem, udzielająca Porad.
Konsument – Usługobiorca będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.
Porady – odpłatne usługi świadczone przez Serwis prawo-porady.pl.
Regulamin - niniejszy akt określający: rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, tryb postępowania reklamacyjnego.
Serwis – Internetowy Serwis Porad Prawnych prawo-porady.pl dostępny pod adresem internetowym http://www.prawo-porady.pl.
Usługi – Usługi świadczone drogą elektroniczną przy użyciu Internetowego Serwisu Porad Prawnych prawo-porady.pl.
Usługobiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która korzysta z zamówionej usługi świadczonej drogą elektroniczną. Usługodawca – radca prawny Łukasz Obrał prowadzący przedsiębiorstwo pod nazwą AD METAM Łukasz Obrał, ul. Krzywa 11/1, 31-149 Kraków, NIP: 6761596446, REGON: 123218979, zapewniające Usługobiorcom dostęp do informacji i usług.


§ 3 Usługi Serwisu
1. Usługi obejmują wszelkie usługi związane z funkcjonowaniem Serwisu, w szczególności:
a. możliwość korzystania przez Usługobiorców z treści zamieszczonych w Serwisie,
b. sporządzanie dokumentów zawierających treść porad prawnych,
c. sporządzanie opinii prawnych,
d. sporządzanie projektów pism procesowych, sądowych, przesądowych, wniosków, podań i innych podobnych dokumentów,
e. sporządzanie projektów umów, a także wszelkich innych oświadczeń woli.
2. Usługi określone w ust. 1 lit a są świadczone przez Serwis nieodpłatnie, usługi określone w ust. 1 lit b-e zwane Poradami są usługami płatnymi.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo umieszczania treści reklamowych w formach stosowanych w Internecie. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści reklamowe zamieszczane w Serwisie oraz za wynikające z tego tytułu roszczenia osób trzecich.


§ 4 Warunki korzystania z Porad
1. Warunkiem korzystania przez Usługobiorcę z Porad jest zapoznanie się i akceptacja Regulaminu.
2. Usługobiorca potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
3. Usługodawca umożliwia Usługobiorcom bezpłatne pozyskanie, odtworzenie i utrwalenie Regulaminu w każdym czasie.
4. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
5. Usługobiorca wyraża zgodę na przechowywanie przez Usługodawcę na jego komputerze niewielkich plików tekstowych (tzw. cookies) niezbędnych do prawidłowego świadczenia usług przez Usługodawcę. Pliki te nie gromadzą danych osobowych Usługobiorcy, nie zmieniają konfiguracji jego komputera, nie służą do instalowania bądź deinstalacji jakichkolwiek programów komputerowych, wirusów lub trojanów, nie ingerują w integralność systemu bądź danych Usługobiorcy, nie są przetwarzane przez inne serwisy internetowe i mogą być w każdym momencie usunięte przez Usługobiorcy.


§ 5 Warunki techniczne korzystania z Serwisu
1. Do korzystania z Serwisu wymagane są:
a. dostęp do sieci Internet,
b. poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa z obsługą plików typu cookie: - Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 8.0.,
- Mozilla Firefox, w wersji nie niższej niż 3.0.,
- Opera w wersji nie niższej 10,
- Google Chrome w wersji nie niższej 10,
- Safari w wersji nie niższej 5,
c. posiadanie czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z niedostosowania się do wskazanych wyżej wymogów technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym się posługuje.
3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione z powodu przerwy w dostępie Usługobiorców do serwisu, w szczególności spowodowanej: działaniem siły wyższej, błędnym działaniem lub awariami, w tym awariami łączy dostawców Internetu, awariami sprzętu lub oprogramowania użytkowników oraz nieprzestrzeganiem Regulaminu przez użytkowników.


§ 6 Autorskie prawa majątkowe
1. Majątkowe prawa autorskie do wszelkich treści zamieszczonych w Serwisie należą do Usługodawcy.
2. Treści zamieszczone w Serwisie są chronione na podstawie Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1231 ze zm.).
3. Treści zawarte w Serwisie nie mogą być powielane i rozpowszechniane w całości lub w części, w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób bez pisemnej zgody Usługodawcy.


§ 7 Przetwarzanie danych osobowych
1. Zasady ochrony danych osobowych Usługobiorców są szczegółowo określone w Polityce Prywatności wraz z Polityką Cookies, dostępne są one pod następującym adresem: http://www.prawo-porady.pl/polityka_prywatnosci.html.
2. Przetwarzanie danych osobowych osób fizycznych przez Usługodawcę w ramach Serwisu w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, opisanych w Regulaminie, zarówno w sposób całkowicie zautomatyzowany, częściowo zautomatyzowany jak i w sposób inny niż zautomatyzowany odbywa się na zasadach przewidzianych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
3. Usługobiorca jest zobowiązany dokonać anonimizacji danych osobowych w dokumentach przesyłanych do Serwisu, jak również w przedstawianym stanie faktycznym, chyba że przekazanie danych osobowych jest obiektywnie uzasadnione.
4. Klient jest zobowiązany nie przekazywać większej ilości danych osobowych niż to konieczne do wykonania usługi przez Usługobiorcę.


§ 8 Umowa o udzielenie Porady
1. Usługodawca udziela Porady Usługobiorcy na podstawie Umowy o udzielenie Porady, na podstawie której Usługodawca zobowiązuje się udzielić Usługobiorcy Porady drogą elektroniczną, w oparciu o ustawodawstwo polskie, na podstawie zadanego przez niego Pytania.
2. Zawarcie umowy o udzielenie porady następuje z chwilą zaksięgowania zapłaty umówionego wynagrodzenia na rachunek bankowy Usługodawcy.


§ 9 Wycena
1. W celu udzielenia Porady Usługobiorca przedstawia zagadnienie prawne w polu „Zadaj pytanie doradcy” znajdującym się na stronie internetowej www.prawo-porady.pl, które jest przedmiotem wyceny.
2. W polu „Zadaj pytanie doradcy” Usługobiorca wpisuje również swój adres e-mail oraz imię/pseudonim.
3. Usługobiorca może przedstawić zagadnienie prawne z pominięciem pola „Zadaj pytanie doradcy”, wysyłając wiadomość e-mail z zagadnieniem prawnym bezpośrednio na adres kontakt@prawo-porady.pl.
4. Informację o warunkach wyceny oraz w razie potrzeby o innych warunkach wykonania usługi Usługobiorca otrzymuje na adres e-mail podany przez Usługobiorcę.
5. Wycena jest bezpłatna.
6. W dni robocze, w godzinach od 8 do 19 Usługobiorca otrzymuje wycenę w przewidywanym terminie do 8 godzin od momentu przedstawienia przez Usługobiorcę zagadnienia prawnego. W przypadku sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy termin, o którym mowa w otrzymania wyceny wynosi do 12 godzin.
7. Wycena uwzględnia w szczególności stopień skomplikowania sprawy, a także nakład pracy Doradcy w celu pełnego i rzetelnego opracowania Porady.
8. Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy wyceny i udzielenia Porady, o czym Usługobiorca zostanie poinformowany w ciągu 24 godzin od przedstawienia pytania, w przypadku, gdy:
a. pytanie nie dotyczy problemu prawnego, lub
b. jest sformułowane w sposób uniemożliwiający uzupełnienie go o dane i informacje umożliwiające udzielenie Porady, lub
c. żaden Doradca z zespołu prawo-porady.pl nie podjął się udzielenia porady w zakresie przedstawionego zagadnienia, lub
d. pytanie zawiera treści obraźliwe lub naruszające dobra osobiste osób trzecich, lub
e. jeżeli pytanie jest zadane przez osobę, która nagminnie wysyła pytania w tej samej sprawie bez wcześniejszej opłaty, lub
f. jeżeli uzna, iż naruszałoby to przepisy prawa powszechnie obowiązującego, zasady współżycia społecznego lub wiążące go zasady etyki zawodowej.


§ 10 Zapłata za Usługi

1. Usługa może zostać opłacona poprzez przelew tradycyjny lub internetowy na rachunek bankowy Usługodawcy nr 54 1020 2906 0000 1802 0525 6807.
2. Opłacenie usługi może także nastąpić przy pomocy aplikacji płatności bezpośrednich dotpay.pl W celu skorzystania z tej aplikacji Usługobiorca powinien skorzystać z formularza „bezpieczna opłata za poradę w systemie dotpay” znajdującego się na stronie głównej Serwisu, gdzie wpisuje kwotę za usługę zgodnie z wyceną oraz numer pytania otrzymany wraz z Wyceną.
3. Usługobiorcę obciąża całościowy koszt transakcji bankowych związanych z zapłatą za Poradę.
4. Rozpoczęcie wykonywania Usług może nastąpić po przesłaniu potwierdzenia wpłaty na adres poczty elektronicznej kontakt@prawo-porady.pl.


§ 11 Faktura VAT
1. Usługobiorca, oświadcza, iż akceptuje faktury VAT wystawiane i przesyłane w formie elektronicznej w formacie PDF, wysyłane z adresu mailowego kontakt@prawo-porady.pl.
2. Usługobiorca oświadcza, iż zapoznał się i akceptuje zasady wystawiania i przesyłania e-faktur.
3. Usługobiorca powinien do 15 dnia następnego miesiąca zadeklarować, że usługa jest wykonywana na rzecz podmiotu gospodarczego i podać dane firmy. W odmiennym przypadku usługa będzie traktowana jako usługa na rzecz osoby fizycznej, a faktura w takiej sytuacji będzie mogła być wystawiona najpóźniej do 3 miesięcy od wykonania usługi.


§ 12 Prawo odstąpienia od umowy
1. Konsument może odstąpić od Umowy, bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, tj. od dnia, w której dokonał on zapłaty.
2. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie powinno być złożone dowolnym kanałem porozumiewania się na odległość, w szczególności pisemnie na adres Usługodawcy lub drogą elektroniczną na adres: kontakt@prawo-porady.pl.
3. Usługodawca niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.
4. W razie odstąpienia od Umowy, Usługodawca ma obowiązek nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymana oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
5. Zwrotu płatności Usługodawca dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że zgodzi się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
6. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi , jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę (tj. przesłał Konsumentowi treść Porady). Niniejszym Usługodawca informuje Konsumenta, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę Konsument utraci prawo odstąpienia od umowy, a Konsument wyraża zgodę na wykonanie w pełni usługi przez Usługodawcę przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy w rozumieniu art. 38 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta.
7. Zgodnie z art. 35 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta Konsument, który odstępuje od Umowy przed przesłaniem mu treści Porady, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez Usługodawcę do chwili odstąpienia od umowy (w szczególności pracę wykonaną przez Doradcę, analizę sprawy i dokumentów, kwerendę orzecznictwa i literatury, przygotowywanie treści Porady). Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem wynagrodzenia.


§ 13 Udzielenie Porady
1. Usługodawca udziela Porady Usługobiorcy w terminie przewidywanym do 72 godzin od zaksięgowania wpłaty wynagrodzenia na koncie Usługodawcy. Jeżeli ww. termin udzielenia Porady kończy się w dniu wolnym od pracy lub w sobotę przewidywane udzielenie Porady może nastąpić do godz. 14 w kolejnym dniu roboczym.
2. Udzielenie Porady polega na przesłaniu na adres e-mail wskazany przez Usługobiorcę tekstu odpowiedzi na pytanie w formacie Word lub PDF.
3. Do treści Porady Usługodawca może załączyć inne dokumenty, takie jak orzeczenia sądów lub innych organów, o ile mają one związek z treścią odpowiedzi.
4. Termin, o którym mowa w ust. 1, może ulec przedłużeniu w uzasadnionych wypadkach, w szczególności takich jak:
a. skomplikowany charakter Pytania związany z koniecznością kwerendy prawa obcego, literatury prawnej i orzecznictwa sądowego, a także szczegółowej analizy dokumentacji przesłanej przez Usługobiorcę,
b. znaczne obciążenie pracą Doradcy.
5. O przedłużeniu terminu udzielenia Porady Usługobiorca zostanie poinformowany, za pośrednictwem poczty e-mail, w terminie wskazanym w ust. 1 wraz ze wskazaniem terminu udzielenia Porady oraz podaniem przyczyny niezachowania terminu.
6. W razie konieczności, gdy w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie niezbędne staje się zapoznanie z treścią dokumentów, w szczególności: umów, wypisów z rejestrów, ksiąg wieczystych, pism sądowych, postanowień, orzeczeń, decyzji administracyjnych, itp. Usługodawca ma prawo wezwania drogą elektroniczną Usługobiorcę do dostarczenia koniecznych dokumentów za pomocą e-maila (scan dokumentu).
7. W przypadku, gdy zakres usługi prawnej, oraz stopień komplikacji problemu przedstawionego do rozwiązania znacząco odbiega od wstępnych ustaleń, a w szczególności od przekazanych przez Usługobiorcę informacji, Usługodawca zaproponuje podwyższenie ceny lub wydłużenie terminu wykonania usługi.
8. W przypadku, gdy Usługobiorca na zmienione, zgodnie z punktem poprzedzającym, warunki wykonania usługi zgody nie wyrazi, wpłacona kwota podlega zwrotowi w całości na konto Usługobiorcy.
9. Zakres udzielanej porady jest wyznaczony przez stan faktyczny przedstawiony przez Usługobiorcę w Pytaniu.
10. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treść porady udzielonej na podstawie niepełnego lub niedokładnego stanu faktycznego przedstawionego przez użytkownika bądź nieprawidłowo sformułowanego problemu prawnego.


§ 14 Pytania dodatkowe
1. Usługobiorcy przysługuje prawo do zadawania pytań dodatkowych w terminie do 7 dni od chwili udzielenia odpowiedzi na Pytanie pierwotne, o ile mieszczą się one w granicach pytania pierwotnego i stanie faktycznym na dzień zadania pytania pierwotnego.
2. Za udzielenie odpowiedzi na pytanie dodatkowe nie będzie pobierane dodatkowe wynagrodzenie.
3. Jeżeli pytanie dodatkowe wykracza poza zakres Pytania pierwotnego, Usługodawca informuje o tym Usługobiorcę i przedstawia Wycenę odpowiedzi na takie Pytanie. Jeżeli Usługobiorca jest zainteresowany udzieleniem mu odpowiedzi na Pytanie dodatkowe nie związane z Pytaniem pierwotnym udzielenie odpowiedzi następuje po wpłacie na konto Usługodawcy kwoty wskazanej w Wycenie pytania dodatkowego niezwiązanego z Pytaniem pierwotnym.
§ 15 Zgoda na publikację Porady
1. Usługobiorca wyraża zgodę na opublikowanie w Serwisie zarówno treści zadanego przez Usługodawcę pytania, jak i udzielonej mu Porady, po wcześniejszych zmianach mających na celu uniemożliwienie identyfikacji Usługobiorcy.
2. Usługobiorca może nie wyrazić zgody na opublikowanie treści zadanego Pytania i udzielonej mu Odpowiedzi poprzez wyraźne zastrzeżenie zgłoszone wraz z pytaniem lub później do momentu wykonania Umowy na adres e-mail: kontakt@prawo-porady.pl.


§ 16 Postępowanie reklamacyjne
1. Wszelkie reklamacje dotyczące korzystania serwisu należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres kontakt@prawo-porady.pl.
2. Reklamacja powinna zawierać:
a. oznaczenie Usługobiorcy składającego reklamację.
b. wskazanie Usługi (nr pytania), z którą wiąże się reklamacja,
c. wskazanie i uzasadnienie zarzutów będących podstawą reklamacji,
d. wskazanie zakresu żądania Usługobiorcy składającego reklamację, w tym określenie, czy żąda on zwrotu zapłaconego wynagrodzenia czy też wykonania Umowy.
3. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni.
4. Brak rozpatrzenia reklamacji w terminie wskazanym w ust. 3 nie oznacza uznania reklamacji przez Usługodawcę.
5. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mailowy z którego reklamacja wpłynęła do Usługodawcy.
6. Jeżeli składający reklamację nie wniósł zastrzeżeń w ciągu 7 dni, to przyjmuje się, że odpowiedź reklamacyjna została przyjęta.
7. W terminie 7 dni od udzielenia odpowiedzi w sprawie reklamacji przez Usługodawcę Usługobiorca wskazuje, czy akceptuje propozycję Usługodawcy.


§ 17 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
1. Usługodawca informuje, iż Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności z:
a. pomocy miejskich (powiatowych) rzeczników konsumentów (ich lista dostępna jest na stronie http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy.php,
b. mediacji pozasądowej – gdzie strona trzecia, którą jest mediator lub arbiter, pomaga w osiągnięciu porozumienia bez konieczności angażowania wymiaru sprawiedliwości,
c. pomocy organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich i Federację Konsumentów pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 oraz 22 290 89 16 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00, opłata wg taryfy operatora) oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl,
d. platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR to platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, która stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
2. Konsument posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, na przykład poprzez złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego lub złożenie wniosku w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej.
3. Zasady dostępu do procedur pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń są dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr, pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.


§ 18 Ograniczenie odpowiedzialności
Odpowiedzialność Usługodawcy wobec Usługobiorcy, o ile szkoda nie jest wynikiem winy umyślnej Usługodawcy, ograniczona jest do pięciokrotności wynagrodzenia uiszczonego przez Usługobiorcę za Poradę.


§ 19 Obowiązujące prawo

W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa polskiego.


§ 20 Właściwość sądu
1. Właściwość sądu dla wszelkich sporów wynikających ze świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę, jak i wszelkich stosunków prawnych wynikających ze świadczenia tychże usług określają właściwe przepisy prawa polskiego.
2. Prawo dochodzenia w postępowaniu sądowym roszczeń wynikających z zawartych umów przysługuje Usługobiorcy po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego.


§ 21 Przepisy końcowe

1. Regulamin wchodzi w życie od dnia 11.10.2019 r.
2. Usługodawca może zmienić Regulamin w każdym czasie, jednakże zmieniony Regulamin nie ma zastosowania do korzystania z Systemu, jeśli zadanie Pytania nastąpiło przed dniem wejścia w życie nowej wersji Regulaminu.

Zadaj pytanie prawnikowi

regulamin
Jeśli chcesz dodać więcej załączników wyślij e-mail na kontakt@prawo-porady.pl